خبر خوبِ امروزم، اتفاقی دیدنِ تیزرِ لایواکشنِ blue period بود که ۹ آگوست ۲۰۲۴ منتشر میشه و بله، تابستونِ امسال بعد از سری مانگاها و انیمه‌ی باکیفیتش، قراره یه سینمایی هم از این اثر ببینیم. هرچند به‌نظر میاد تا کیفیت اصلی منتشر و ترجمه بشه بیفته پاییز، بهرحال..

شخصا خیلی طرفدارِ سینما و تلویزیونِ ژاپن نیستم (حتی باید بگم توی لیستم انیمه‌ی چندانی هم دیده نمیشه) ولی امیدوارم متوجه باشید این اتفاق چقدر برام مهم و عزیزه.

همین چند روزِ پیش هم نسخه‌ی انگلیسی ولیوم ۱۴ مانگا ریلیز شده و من در گنجِ خودم نمی‌پوستم. :)))

از همه‌ی اینا بگذریم قضیه‌ای که منجر شد بگم من باید برای این پست بذارم چیزِ دیگه‌ای‌ـه! فکر میکنید اسم کیو تو لیستِ بازیگرا دیدم؟ فومیا تاکاهاشی! -امیدوارم این کوه استعداد رو بشناسید و الا چاره‌ای ندارم جز اینکه.. احتمالا بعدا معرفی‌‌ش کنم؟...- و با چه نقشی؟ ریوجی :))) متوجه هستید طنزِ تلخِ ماجرا رو؟ قراره ۱۱۵ دقیقه فومیا رو با موهای بلندِ بلوند، توو بلوز و دامن و درحالِ مخ‌زدنِ پسرا ببینیم. همین الان با دیدن همون دو سه تصویری که از فومیا دیدم از خنده گسسته شدم، حقیقتش شخصیتِ ریوجی چه سر مانگا و چه سر انیمه‌ برام گنگه؛ پسری که عدمِ استقلالش رو زیر نقابِ لباس‌های دخترونه‌ش پنهون کرده و شاید خیلی استوار و بدون دغدغه به‌نظر برسه اما درواقع قلبش مثلِ صاحبِ لباس‌هایی که میپوشه کوچیکه. و خب این حقیقت که این شخصیت رو قراره فومیا بازی کنه منو به کیفیت لایواکشن امیدوار کرده. (ولی چرا یاتورا نه؟ منظورم اینه که فومیا در قالبِ یاتورا خیلی چیزِ کراشی میشد. قبول دارم با ریوجی هم جوره ولی...)

اینم ریوجی، دختری در کلاس هنر XD ولی بیاین قبول کنیم جدی گریم روش نشسته.

 

دوباره تیزرشو نگاه کردم متوجه شدم نقش یوتاسوکه رو هم ریتو ایتاکاگی بازی میکنه که قشنگ از الان میتونم حس کنم سردی نگاهشو. این دوستمون با فومیا  Fermat no ryori رو بازی کرده که حسابی هم گل کاشته. یادمه تا نصف سریال دقیقا مثل تنفر یوتاسکه از یاتورا، از فومیا متنفر بود و محل سگ نمیدادش، بعد یهو مریدش شد.

و بالاخره، اگه هنوز مانگا و انیمه‌ی "دورانِ آبی" رو نخوندید، اما توی دلتون اندکی به هنر علاقه‌مندید، بهتون پیشنهاد میکنم این اثرِ ارزنده رو از دست ندید. اگه زیرِ سن قانونی هستین نبینین ولی، انیمه‌ش و کلا مانگا ریت بالای ۱۸ سال خورده !!

باتشکر؛ هانایی که بعد یک سال کامبک داده. ♡

پ.ن۱ : من اول انیمه‌ش رو دیدم، بعد مانگا رو خوندم، انیمه رو قبل تغییر رشته و مانگا رو که هنوز کامل نشده، بعد تغییرِ رشته‌م خوندم. و خب اگه بعدِ کنکورِ هنر و با یه موفقیتِ نینی لایواکشنش رو ببینم، حس میکنم اتفاقِ جالبی خواهد بود.

پ.ن۲: تیزرو آپلود کردم ولی نشد بذارم، بعد به پست اضافه میکنم. فعلا از این لینک ببینینش.

پ.ن۳: منو یادتون میاد اصلا؟ دلم تنگولیده بود.

پ.ن۴: الان چشمم خورد به آمارِ وب؛ اینجا با ۵ پست، ۳۶۰ روزه شده. ۵ روز دیگه هم تولد یک‌سالگی‌شه. :>>>> زمان زود میگذره.